KROK 2 - NA PODSTAWIE AUDYTU OTWARCIA

Analiza ryzyka IT Omega

Dlaczego warto?

Co po audycie otwarcia❓ Wiesz już jakie masz zasoby❓
Czy zdajesz sobie sprawę z konsekwencji awarii poszczególnych elementów❓

Weź pod uwagę, że kiedy coś przestaje pracować, to nie tylko wstrzymuje rozwój, ale również generuje straty.

Zastanawiałeś się kiedyś, jak szybko zostanie przywrócona kopia zapasowa i funkcje operacyjne aplikacji po awarii? Ile to będzie kosztowało? co się stanie, jeśli awarii ulegnie główny router w Twojej firmie? Ilu klientów stracisz przy jednodniowym przestoju, a ile pieniędzy będzie kosztować każdy kolejny dzień?

Jeśli nie znasz odpowiedzi na te pytania, to chętnie wykonamy analizę ryzyka w Twoim imieniu. A potem pokażemy, jak zapewnić ciągłość działania najważniejszych zasobów informatycznych. Tak, żebyś zarabiał, zamiast niepotrzebnie tracić.

Ciągłość działania z analizą ryzyka to identyfikacja problemów, rekomendacje i propozycje rozwiązań.

W drugim kroku współpracy czyli po audycie otwarcia i wykonujemy:

  • 👉identyfikację problemów,
  • 👉wskazanie zagrożeń w istniejącej infrastrukturze,
  • 👉analizę ryzyka,
  • 👉rekomendacje i propozycje rozwiązań.

Po zakończonym audycie przekazujemy dokument zawierający opisane problemy dotyczące wszystkich obszarów z audytu otwarcia wykryte w trakcie audytu ciągłości działania, analizę ryzyka oraz rekomendacje i propozycje rozwiązań

Zaufaj doświadczeniu. Postaw na IT Omega.

Nasze działania:

  • Identyfikacja problemów,
  • Wskazanie zagrożeń w istniejącej infrastrukturze,
  • Analiza ryzyka. Jeśli my Cię nie przekonamy, zrobią to liczby.