Dlaczego warto?
Co po audycie otwarcia❓ Wiesz już jakie masz zasoby❓
Czy zdajesz sobie sprawę z konsekwencji awarii poszczególnych elementów❓
Weź pod uwagę, że kiedy coś przestaje pracować, to nie tylko wstrzymuje rozwój, ale również generuje straty.
Zastanawiałeś się kiedyś, jak szybko zostanie przywrócona kopia zapasowa i funkcje operacyjne aplikacji po awarii? Ile to będzie kosztowało? co się stanie, jeśli awarii ulegnie główny router w Twojej firmie? Ilu klientów stracisz przy jednodniowym przestoju, a ile pieniędzy będzie kosztować każdy kolejny dzień?
Jeśli nie znasz odpowiedzi na te pytania, to chętnie wykonamy analizę ryzyka w Twoim imieniu. A potem pokażemy, jak zapewnić ciągłość działania najważniejszych zasobów informatycznych. Tak, żebyś zarabiał, zamiast niepotrzebnie tracić.
Ciągłość działania z analizą ryzyka to identyfikacja problemów, rekomendacje i propozycje rozwiązań.
W drugim kroku współpracy czyli po audycie otwarcia i wykonujemy:
- 👉identyfikację problemów,
- 👉wskazanie zagrożeń w istniejącej infrastrukturze,
- 👉analizę ryzyka,
- 👉rekomendacje i propozycje rozwiązań.
Po zakończonym audycie przekazujemy dokument zawierający opisane problemy dotyczące wszystkich obszarów z audytu otwarcia wykryte w trakcie audytu ciągłości działania, analizę ryzyka oraz rekomendacje i propozycje rozwiązań
Zaufaj doświadczeniu. Postaw na IT Omega.
Nasze działania:
- Identyfikacja problemów,
- Wskazanie zagrożeń w istniejącej infrastrukturze,
- Analiza ryzyka. Jeśli my Cię nie przekonamy, zrobią to liczby.